Mediální profilaci značek Weber, Isover, Glassolutions a Rigips od začátku roku zajišťuje agentura Epic Public Relations. Zakázku pro čtyři divize výrobce stavebních materiálů Saint-Gobain získala v tendru na sklonku loňska. Francouzská výrobní skupina s toutéž PR agenturou v Česku pracovala už před pěti lety prostřednictvím divize Adfors a loni se jejich spolupráce rozšířila o propagaci portálu Nejřemeslníci.cz.
„Epic nás kromě svých kompetencí k našemu oboru přesvědčil i detailním návrhem organizace spolupráce a zejména systémem měsíčního vyhodnocení jejích výsledků, který je transparentní a dobře čitelný. Jinými slovy - lidi z agentury přesně pochopili, co potřebujeme, a vědí, jak toho dosáhnout,“ prohlásil marketingový ředitel Saint-Gobain Jakub Benda.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
