Mediální profilaci značek Weber, Isover, Glassolutions a Rigips od začátku roku zajišťuje agentura Epic Public Relations. Zakázku pro čtyři divize výrobce stavebních materiálů Saint-Gobain získala v tendru na sklonku loňska. Francouzská výrobní skupina s toutéž PR agenturou v Česku pracovala už před pěti lety prostřednictvím divize Adfors a loni se jejich spolupráce rozšířila o propagaci portálu Nejřemeslníci.cz.
„Epic nás kromě svých kompetencí k našemu oboru přesvědčil i detailním návrhem organizace spolupráce a zejména systémem měsíčního vyhodnocení jejích výsledků, který je transparentní a dobře čitelný. Jinými slovy - lidi z agentury přesně pochopili, co potřebujeme, a vědí, jak toho dosáhnout,“ prohlásil marketingový ředitel Saint-Gobain Jakub Benda.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
