Agentura Epic PR zajišťuje mediální profilaci druhé největší personální agentuře v Česku, původně nizozemské společnosti Randstad. Cílem spolupráce je hlavně zvyšovat povědomí o značce a podporovat zájem o využití služeb firmy při hledání nové pozice u stávajících i potenciálních uchazečů o práci. Agentura při tom využije svých zkušeností ze spolupráce s personální agenturou Adecco, pro níž dělala v letech 2016 až 2019.
„Čeští zaměstnavatelé čelí v posledních letech zoufalému nedostatku pracovních sil. Oblasti, pracovní pozice a služby, které našim klientům nabízíme, se neustále rozšiřují. Epic PR nám pomůže šířit osvětu o těchto možnostech směrem ke stávající i potenciální klientele,“ přiblížil Petr Douda, manažer marketingu a komunikace Randstad Česká republika.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír
