Agentura Epic PR zajišťuje mediální profilaci druhé největší personální agentuře v Česku, původně nizozemské společnosti Randstad. Cílem spolupráce je hlavně zvyšovat povědomí o značce a podporovat zájem o využití služeb firmy při hledání nové pozice u stávajících i potenciálních uchazečů o práci. Agentura při tom využije svých zkušeností ze spolupráce s personální agenturou Adecco, pro níž dělala v letech 2016 až 2019.
„Čeští zaměstnavatelé čelí v posledních letech zoufalému nedostatku pracovních sil. Oblasti, pracovní pozice a služby, které našim klientům nabízíme, se neustále rozšiřují. Epic PR nám pomůže šířit osvětu o těchto možnostech směrem ke stávající i potenciální klientele,“ přiblížil Petr Douda, manažer marketingu a komunikace Randstad Česká republika.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
