Agentura Epic PR zajišťuje mediální profilaci druhé největší personální agentuře v Česku, původně nizozemské společnosti Randstad. Cílem spolupráce je hlavně zvyšovat povědomí o značce a podporovat zájem o využití služeb firmy při hledání nové pozice u stávajících i potenciálních uchazečů o práci. Agentura při tom využije svých zkušeností ze spolupráce s personální agenturou Adecco, pro níž dělala v letech 2016 až 2019.
„Čeští zaměstnavatelé čelí v posledních letech zoufalému nedostatku pracovních sil. Oblasti, pracovní pozice a služby, které našim klientům nabízíme, se neustále rozšiřují. Epic PR nám pomůže šířit osvětu o těchto možnostech směrem ke stávající i potenciální klientele,“ přiblížil Petr Douda, manažer marketingu a komunikace Randstad Česká republika.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
