Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Epic PR střídá Ewing v práci pro Synlab

Agentura Epic Public Relations začala pracovat pro poskytovatel služeb v oblasti laboratorní diagnostiky a provozovatelem odběrových pracovišť a ambulancí Synlab. Bude pro něj zajišťovat několik služeb, konkrétně vytvoření komplexní komunikační strategie, mediální profilaci a brand building, tvorbu obsahu na web, materiály pro interní i obchodní účely a správu profilů na sítích Facebook, LinkedIn a Instagram. „Budeme mít zodpovědnost za širokou škálu komunikačních nástrojů, což nám dává možnost maximalizovat efekt sdělení. Tento koncept je strategický a přináší klientovi větší benefit, než kdyby byly jednotlivé kanály pojímány izolovaně,“ věří managing partner Epic PR Ondřej Tesař. Dosud se o Synlab starala Ewing PR.