Agentura Epic Public Relations začala pracovat pro poskytovatel služeb v oblasti laboratorní diagnostiky a provozovatelem odběrových pracovišť a ambulancí Synlab. Bude pro něj zajišťovat několik služeb, konkrétně vytvoření komplexní komunikační strategie, mediální profilaci a brand building, tvorbu obsahu na web, materiály pro interní i obchodní účely a správu profilů na sítích Facebook, LinkedIn a Instagram. „Budeme mít zodpovědnost za širokou škálu komunikačních nástrojů, což nám dává možnost maximalizovat efekt sdělení. Tento koncept je strategický a přináší klientovi větší benefit, než kdyby byly jednotlivé kanály pojímány izolovaně,“ věří managing partner Epic PR Ondřej Tesař. Dosud se o Synlab starala Ewing PR.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
