
Lidija Erlebachová
Manažerkou komunikace LKQ Europe pro devět zemí střední a východní Evropy, včetně Česka, se stala Lidija Erlebachová. Na nové pozici se bude věnovat budování korporátní značky, interní a externí komunikaci a change managementu. V minulosti byla 12 let manažerkou komunikace Henkelu v Česku, pak od roku 2014 působila ve vlastní PR agentuře Lercom Consulting (pro Henkel, Air France - KLM, Montessori Institute Praha, Bosch & Siemens Hausgeräte (BSH domácí spotřebiče) nebo Velux), v posledních letech pracovala jako externí PR konzultantka a školitelka.
LKQ získala od roku 2011 více než 70 společností, čímž se stala vedoucím distributorem náhradních dílů a příslušenství pro automobily a další vozidla v Evropě. V Česku a na Slovensku je majitelem značek Auto Kelly a Elit. Denně zásobuje přibližně 100.000 nezávislých autoservisů ve dvacítce evropských zemích. „V prvé řadě se zaměřím na podporu integrace získaných firem, korporátní značky a jednotné firemní kultury. S tím je spojené budování a rozvoj týmů v regionu a nastavování komunikačních procesů,“ uvádí Erlebachová. Ta reportuje nové ředitelce korporátní komunikace LKQ pro Evropu Christiane Lesmeister.
LKQ Europe, dceřiná společnost LKQ Corporation, zaměstnává asi 27.000 lidí, má tisíc poboček a její obrat v roce 2019 překročil 5,2 miliardy eur. Skupinu reprezentují Euro Car Parts, Fource, Rhiag Group, Elit, Auto Kelly, Stahlgruber Group a specialista na recyklaci Atracco. LKQ má také menšinový podíl v Mekonomen.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
