
Lidija Erlebachová
Manažerkou komunikace LKQ Europe pro devět zemí střední a východní Evropy, včetně Česka, se stala Lidija Erlebachová. Na nové pozici se bude věnovat budování korporátní značky, interní a externí komunikaci a change managementu. V minulosti byla 12 let manažerkou komunikace Henkelu v Česku, pak od roku 2014 působila ve vlastní PR agentuře Lercom Consulting (pro Henkel, Air France - KLM, Montessori Institute Praha, Bosch & Siemens Hausgeräte (BSH domácí spotřebiče) nebo Velux), v posledních letech pracovala jako externí PR konzultantka a školitelka.
LKQ získala od roku 2011 více než 70 společností, čímž se stala vedoucím distributorem náhradních dílů a příslušenství pro automobily a další vozidla v Evropě. V Česku a na Slovensku je majitelem značek Auto Kelly a Elit. Denně zásobuje přibližně 100.000 nezávislých autoservisů ve dvacítce evropských zemích. „V prvé řadě se zaměřím na podporu integrace získaných firem, korporátní značky a jednotné firemní kultury. S tím je spojené budování a rozvoj týmů v regionu a nastavování komunikačních procesů,“ uvádí Erlebachová. Ta reportuje nové ředitelce korporátní komunikace LKQ pro Evropu Christiane Lesmeister.
LKQ Europe, dceřiná společnost LKQ Corporation, zaměstnává asi 27.000 lidí, má tisíc poboček a její obrat v roce 2019 překročil 5,2 miliardy eur. Skupinu reprezentují Euro Car Parts, Fource, Rhiag Group, Elit, Auto Kelly, Stahlgruber Group a specialista na recyklaci Atracco. LKQ má také menšinový podíl v Mekonomen.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
