Erste Group Bank se společně s rakouskými spořitelnami rozhodla přehodnotit své mediální zastoupení v regionu střední a východní Evropy - Česko, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko a Srbsko - a v Rakousku. Rozpočet odhaduje na 40 milionů eur ročně.
Poslední výběrové řízení proběhlo v roce 2009. Tendr po sedmi letech pro sedm zemí má začít v dubnu, rozhodnutí se předpokládá do konce roku. „Předpokládá se, že regionální agenturní síť začne působit od 1. ledna 2017. Tendr povede Erste Group v Rakousku s podporou MediaSense, nezávislé mediálně poradenské společnosti z Londýna,“ oznámila Česká spořitelna, tuzemská država Erste.
„Naše banka prochází v důsledku digitalizace zásadní změnou stejně jako svět médií. Chceme mít jistotu, že služby, které dostáváme od našich agenturních partnerů, jsou prvotřídní a že sledují tep doby v rychle se měnícím oboru,“ prohlásil Daniel Ratzenböck, ředitel komunikace značky Erste Group.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
