Lifestylový měsíčník pro muže Esquire vydavatelství Bauer Media přistoupil k celkovému občerstvení. Od dubna vychází v novém, výrazně jednodušším designu, jehož autorem je art director Esquiru Samuel Kubín. „Nová grafika vychází z aktuálních světových trendů. Je přehledná a zároveň akcentuje kvalitu fotografií i samotných textů,“ je přesvědčen šéfredaktor časopisu Jiří Roth. Víc prostoru v obsahu poskytuje světovým i zdejším trendům, které dotvářejí životní styl mužů.
Vydavatelství hodlá značku časopisu rozšířit o další formáty. „Ve spolupráci s našimi zahraničními edicemi připravujeme speciální eventy a workshopy, zaměřujeme se víc na sociální sítě a kompletně nový bude i jubilejní, pátý ročník ankety Esquire Man, která se letos bude konat od srpna do listopadu,“ přiblížila publisherka Lada Rudovská.
Pravidelně od roku 2011, vždy v dubnu a v září, vychází s Esquirem jeho módní příloha Big Black Book. Letos redakce nově přizvala ke spolupráci pět známých mužů, aby se podělili o své tipy. Pětici oslovených tvoří tanečník a choreograf Yemi A. D., architekt Adam Gebrian, moderátor Jakub Železný, zpěvák Albert Černý a basketbalista Tomáš Satoranský. Uvedení aktuální módní příručky provází kampaň za 2 miliony Kč.