Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Ester Ledecká je tváří Lidlu, s Vašutem propagují zimní oblečení

Marek Vašut a Ester Ledecká jako tváře marketingu Lidlu v Česku

Marek Vašut a Ester Ledecká jako tváře marketingu Lidlu v Česku

Marek Vašut a Ester Ledecká jako tváře marketingu Lidlu v Česku

Marek Vašut a Ester Ledecká jako tváře marketingu Lidlu v Česku

Novou kolekci zimního oblečení obchodního řetězce Lidl představuje olympijská vítězka, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká. Je tváří kampaně, která v prodejnách začíná ve čtvrtek 17. října a na e-shopu o týden dřív. Akci zahajuje nabídka dětského oblečení, které bude v prodejnách k dostání od následujícího týdne. „Jedná se o dlouhodobější spolupráci, kterou tato kolekce odstartuje,“ přiblížila pro Médiář nový kontrakt s Ledeckou mluvčí Lidlu Zuzana Holá.

„Prostřednictvím této kolekce mohu přispět a podílet se na propagaci a dostupnosti sportu mezi dospělými i dětmi,“ věří Ledecká, která byla v uplynulých letech byla spjata hlavně se značkou Coca-Cola, jejich spolupráce skončila loni. Před rokem podepsala na dvě sezóny spolupráci se značkou čokolády Milka. Teď v reklamních spotech Lidlu ji doprovází herec a moderátor Marek Vašut, který je dlouhodobou tváří řetězce.

V nabídce prodejen i e-shopu bude funkční spodní prádlo, lyžařské bundy, kalhoty i rukavice, také lyžařské helmy, batohy, sluneční brýle i zimní obuv vhodná pro pobyt na horách. Tři akční nabídky plánované v průběhu října a listopadu zahrnou kompletní zimní výbavu sobě i svým dětem. Vybrané kusy budou označeny doporučením expertů společně se jménem Ledecké.