“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Etickou komisi APRA doplnila Stejskalová

Generální shromáždění APRA v lednu 2018. Foto: Kateřina Kletečková

Generální shromáždění APRA v lednu 2018. Foto: Kateřina Kletečková

Tuzemská Asociace public relations agentur (APRA) má za sebou výroční generální shromáždění. Proběhlo v úterý 30. ledna v pražském hotelu Mandarin Oriental. Za účasti 14 ze 17 členských agentur asociace schválila své aktivity na letošní rok. Členům APRA se na akci oficiálně představil nový člen, brněnská agentura Lesensky.cz. A v doplňujících volbách do Etické a smírčí komise byla jednohlasně zvolena Dita Stejskalová z Ogilvy PR. Zaujala místo po Zdeňku Lokajovi z Hill+Knowlton Strategies. Předsedou etické komise zůstává Vladimír Bystrov z Bison & Rose.

Dita Stejskalová

Dita Stejskalová

V rámci letošních aktivit asociace stanovila datum obnoveného PR Summitu na 12. září 2018, spolupořádá jej Internet Info. Dalšími akcemi budou opět jednosemestrální kurzy pro veřejnost Prague Communication Academy, série odborných seminářů PR Forum a soutěž Česká cena za public relations. Na druhé pololetí se plánuje workshop zaměřený na zadávání veřejných zakázek v public relations. Asociace letos svým členům zajistí vzorovou směrnici GDPR speciálně zaměřenou na specifika oboru PR a shodla se v pokračování aktivní podpory iniciativy Férový tendr.

“Výzvou do budoucnosti je náš projekt rozšířeného členství v APRA, který je zatím v plenkách a naším letošním úkolem je podrobně jej rozpracovat. Chceme vytvořit platformu, na které by se setkávali všichni hráči trhu – agentury, komunikační oddělení firem a institucí, tiskoví mluvčí, ale třeba i akademici a studenti,” uvedl Jan Kučmáš, předseda Výkonné rady APRA.