Etnetera Motion zvítězila ve vícekolovém výběrovém řízení automobilky Škoda a stala se tak jednou ze dvou hlavních agentur, která bude odpovědná za přípravu a adaptaci nadcházejících kampaní automobilky v Česku. Výběrové řízení vypsala Škoda na konci června 2021. V tendru bylo více než deset agentur, ze kterých si klient po dvou kolech vybral právě dvě vítězné. Jako další hlavní agentura pokračuje Zaraguza. Ta pro automobilku koncem loňska připravila novou brandovou kampaň.
V prvním kole tendru účastníci zpracovali tři případové studie. Měli vytvořit brandovou kampaň pro podporu image a brandových atributů, taktickou kampaň pro podporu prodeje a dealerské sítě a ve třetí části speciální aktivaci podle zvolených témat. Druhé kolo se týkalo uvedení nového modelu Škoda Fabia na český trh. „Důležitým tématem pro nás bude v nadcházejících letech elektromobilita, což bude i největší výzva v oblasti komunikace právě pro spolupracující agentury,“ uvedl Libor Šedivák, vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika.
„Naším úkolem bude vedle zavedené agentury přinášet nový pohled na věc a také zapojit technologické přesahy, které nabízíme v rámci Etnetera Group,“ podotkl za Etneteru Motion strategy director Michal Bubeníček. Zatím nejnovějším projektem agentury pro nového klienta je kariérní kampaň Obraz budoucnosti, která odstartovala loni na podzim.
Mateřská skupina Etnetera Group má v oblasti informačních technologií jako jednoho z klíčových klientů právě Škodovku. Společně teď založily novou firmu Green:Code, společný softwarový podnik pro zavádění digitálních technologií do vozů.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
