Kreativní agentura Etnetera Motion z technologické skupiny Etnetera Group má od února na starost digitální strategii, kreativní zpracování online komunikace a správu i provoz sociálních sítí pro značku džemů Schwartau. Ta spadá pod společnost Hero Czech, stejně jako značka Corny, pro kterou Etnetera Motion pracuje už od ledna.
„Rádi bychom pomohli ukotvit značku Schwartau na českém trhu skrze inovativní online komunikaci a zapojení influencerů,“ uvádí Dagmar Klapková, new business director v Etnetera Motion. „Stejně jako u Corny je výsledkem nová a neotřelá komunikace založená na reálných znalostech o chování naší cílové skupiny,” doplňuje Veronika Popelková, online marketing manager Hero Czech & Slovakia.
Tendr Hero Czech na Corny byl vypsán v září 2021, s cílem vybrat online agenturu pro rok 2022. Agenturou odpovědnou za digitální strategii a kreativní zpracování online komunikace a správu i provoz sociálních sítí se stala právě Etnetera Motion. Značka cereálních tyčinek Corny rozšiřuje své portfolio o tři varianty Corny Zero. Související komunikační koncept má využít také influencery.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
