Digitální agentura Etnetera Motion, patřící do skupiny Etnetera Group, posiluje svůj tým o tři nové členy. Přichází kreativec David Böhm, account manager Sharon Slawinská a také Tereza Kopecká, která bude mít na starosti interní marketing.

David Böhm
Böhm má za sebou pět let zkušeností v digitálním marketingu. Pracoval v social media týmu v agenturách Nydrle a Kindred, kde vymýšlel komunikaci pro řadu lokálních a globálních značek. Poslední dva roky strávil v kreativním týmu Leo Burnett na pozici idea maker, kde tvořil kreativní koncepty pro Pilsner Urquell nebo Sodexo. V roce 2019 obsadil třetí místo v soutěži Young Lions v kategorii Digital a v roce 2021 první místo v kategorii Print. V Etnetera Motion pracuje na tvorbě kreativních konceptů, podílí se na tenderech a dílčích aktivitách pro klienty.

Sharon Slawinská
Slawinská má za sebou šest let zkušeností v mezinárodních firmách, kde se zaměřovala na sales a marketing. V Hong Kongu se jako o klienty starala například o Booking.com, Woolworths a Klook. Měla na starosti plánování a řízení online marketingových kampaní a také pečovala o klíčové online i offline partnery ze šesti zemí v Asii a Pacifiku. V Etnetera Motion nyní jako account manager řídí komunikační projekty pro Dáme jídlo.

Tereza Kopecká
Kopecká měla více než dva roky na starost marketing na soukromé vysoké škole Newton University. Starala se o realizaci všech interních a externích eventů, jako jsou promoce, imatrikulace, vědecké konference či veletrhy vzdělávání. Dále spravovala všechny sociální sítě a řešila tvorbu podpůrných interních i externích materiálů. K tomu vedla několik kurzů pro studenty a podílela se na firemní marketingové strategii. V Etnetera Motion má nově na starosti interní marketing i správu a tvorbu obsahu pro firemní online kanály.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
