Digitální agentura Etnetera Motion, patřící do skupiny Etnetera Group, získala jako nového klienta platformu rozvozu jídla Dáme jídlo. Od listopadu pro něj zajišťuje kompletní komunikaci na sociálních sítích, budování značky, tvorbu kampaní a zastřešuje komunikační, mediální a influencerské strategie prostřednictvím digitálních kanálů, včetně konceptu Porce života navíc, na němž předtím pracoval Konektor, a dalšího rozšiřování nabídky. Marketingovým ředitelem Dáme jídlo je Břetislav Stromko.
Agentura též rozšiřuje svůj tým o dvě nové pozice key account manager. Obsazují je Veronika Frederiksen a Silvia Szépe.

Veronika Frederiksen
Frederiksen vedla během své patnáctileté praxe v marketingové komunikaci komplexní projekty a spolupracovala se širokou škálou klientů v mezinárodních reklamních agenturách. V Etnetera Motion nyní řídí komunikační projekty pro Škoda Auto, BeRider a právě Dáme jídlo.

Silvia Szépe
Szépe má za sebou několik let zkušeností v agentuře Young & Rubicam, kde pečovala o klíčové klienty - Českou spořitelnu a Erste Premier. V posledním roce odpovídala za nadlinkové kampaně i za celkový komunikační mix pro mBank. Kreativitu nyní zúročuje v online komunikaci značek Nivea a Eucerin a také v rozvoji online aktivit značky Rossmann.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
