Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Euro bude pro mobily vycházet už v pátek večer

Pondělník se bude v elektronické podobě prodávat hned po páteční uzávěrce.

Tištěný týdeník Euro pravidelně vychází v pondělí, v elektronické verzi bude nově k dispozici už v pátek večer, od 19 hodin, krátce po uzávěrce. Vydavatelství Mladá fronta ho zprostředkuje v aktualizované mobilní aplikaci jako službu Euro Čtení na víkend. Aplikace je už déle k dispozici pro mobily a tablety se systémy Android a iOS. Novinka startuje dnes. Pátečním vydáním se chce Euro zaměřit na ty, kteří nemají čas číst během pracovních dnů.

Nový produkt doprovodí marketingová kampaň se slogany Buďte o krok napřed! a Cestujte časem. Mladá fronta ji nasadí do rádií (Český rozhlas, Expres), v síti Metrovision a ve vlastních tiscích a webech.

Týdeník Euro má 68 stran a prodává se za 48 Kč. V aplikaci bude jedno vydání za 1,99 eura, předplatné na měsíc za 4,99 eura, na tři měsíce 11,99 eura, na rok 39,99 eura. V prosinci časopis prodával na stáncích necelých 1.700 kusů, téměř 9.000 posílal předplatitelům a elektronických verzí udal 469.