Týdeník Euro, vlajková loď vydavatelství Mladá fronta, výrazně mění obsazení redakčního týmu. Minulý měsíc se měnil šéfredaktor, Vadima Fojtíka nahradil Ondřej Hergesell, jeho dosavadní zástupce. Teď podle webu Hlídací pes odcházejí jediný zástupce šéfredaktora Tomáš Jeník, analytik a komentátor Miroslav Zámečník, šéf online Euro.cz Jiří Holuša, reportéři Václav Drchal a Jan Brož a také „klíčoví grafici, fotoeditor“. Naopak přišli redaktoři Pavel Daniel, Tomáš Stingl, Martin Štorkán, Eliška Halaštová a obchodnice Barbora Okénková z Czech News Center.
„Lidí v redakci je stejně. Někteří odchází na vlastní žádost, s některými byla spolupráce ukončena,“ komentovala situaci na dotaz Médiáře mluvčí Mladé fronty Pavlína Míčová. Podle ní odchází celkem sedm lidí. Z 15 píšících uvedených v tiráži aktuálního čísla odchází pět lidí. „Na týdeníku Euro aktuálně pracuje 44 lidí. Výpovědi jsme obdrželi bez udání důvodu a u těch, které jsme dali, důvody nezveřejňujeme,“ uvedla mluvčí Mladé fronty. Zmíněných 44 lidí jsou podle ní interní pozice - počet zahrnuje redaktory, grafiky, korektory, obchodní oddělení, výrobu, distribuci a marketing, přičemž podle Míčové pouze obchodníci pracují zároveň také pro ostatní tituly vydavatelství.
Nově příchozí Pavel Daniel je bývalý šéfredaktor serveru Patria.cz. Tomáš Stingl do loňska pracoval pro deník E15, odkud přichází i Martin Štorkán. Eliška Halaštová přišla přichází z Aktuálně.cz. Investigativní tým Eura nově povede Jan Novotný, které z pozice šéfreportéra má rozvíjet i videorozhovory pod značkou Euro TV a přítomnost titulu na sociálních sítích. „Noví kolegové přinesou další zkušenosti, odbornost a analyticko-investigativní přístup,“ věří čerstvý šéfredaktor Hergesell.
V lednu 2020 má být spuštěn web Euro.cz v nové podobě. „Přinese nové funkcionality a výhody pro předplatitele týdeníku Euro. Máme v plánu ještě víc propojit časopis a online,“ říká k redesignu webu Erik Dvořák, ředitel internetové divize Mladé fronty. Redakci tisku a onlinu nedávno propojil také konkurenční Forbes, který chce zaútočit na prvenství mezi ekonomickými weby. Euro.cz má 1,7 milionu návštěvníků měsíčně, Forbes.cz 0,7 milionu.