Euro redukuje vedení, odchází šéfka obchodu a marketingu Sedláčková a ředitelka inzerce Hromádková

Jana Sedláčková. Foto: Euro

Jana Sedláčková. Foto: Euro

Nový vlastník časopisu Euro Milan Procházka zeštíhluje vedení titulu, který nedávno v rámci akvizice vydavatelské akciové společnosti Euronews koupil od skupiny PPF.

Ruší se funkce generálního ředitele, Vojtěch Jirků, který ji dosud zastával, bude dál jen v pozici předsedy představenstva. Z ní má být zodpovědný za vnější vztahy firmy a cyklus akcí Euro Setkání. Denní operativu by si měl řídit z pozice majitele přímo Procházka.

Ke konci roku odchází ředitelka inzertního oddělení Michaela Hromádková, ke konci ledna 2012 obchodní a marketingová ředitelka Jana Sedláčková. Inzertní oddělení bude řídit sám Procházka, marketingová sekce - zabývat se má hlavně právě akcemi Euro Setkání - bude spadat pod Jirků.

Zároveň se rozšířily pravomoce Davida Ejema, který měl dosud na starosti obchod online produktů, nyní je zodpovědný i za internetový obsah. Hlavou výroby a distribuce je nově Monika Matějková.

Chystá se ještě druhá vlna změn. „Nový majitel požádal šéfredaktora Pavla Párala o plán efektivnějšího fungování v dalším roce,“ řekl Médiáři Jirků.