Komunikační agentura Euro RSCG Prague rozšiřuje svůj záběr v digitálních médiích o nově zaoženou divizi, zaměřenou na marketing v sociálních médiích. Jejím ředitelem byl jmenován Pavel Hacker, specializující se právě na sociální média a virální marketing.
Hacker se v Euro RSCG nechal zaměstnat poté, co po odchodu z Neo@Ogilvy, respektive Advertures rozjížděl byznys ve vlastní firmě Viral Boooster. Tam dělal pro Microsoft nebo pro Českou spořitelnu. Též loni spoluorganizoval pražskou konferenci Social Marketers Summit a letos cyklus Social Marketers Seminars.
„Euro RSCG Social se bude svou prací soustřeďovat čistě na poradenství v souvislosti se sociálními médii a zároveň bude nedílnou součástí strategických doporučení pro naše klienty. Náš interní vzdělávací program bude v souvislosti se sociálními médii značně těžit z jeho znalostí a zkušeností,“ uvedl Gilles Bérouard, generální ředitel společnosti Euro RSCG Prague.
„Zároveň budeme samozřejmě i nadále pokračovat v podpoře Social Marketers summitů a seminářů a budeme se snažit z nich udělat číslo jedna ve vzdělávacích programech v České republice i mimo ni,“ doplnil.