Eurowag jako evropský poskytovatel integrované mobility nově mediálně zastupuje agentura Pram Consulting. Zaměří se zejména na aktivity v oblasti media relations a budování značky. Na starost bude mít také řízení agentur z regionu střední a východní Evropy, které stejně jako Pram patří do sítě Worldcom.
„Chceme výrazně posílit komunikační aktivity a budovat jméno společnosti nejen v Česku, ale i dalších zemích regionu střední a východní Evropy. Proto jsme hledali spolehlivého partnera, který nám pomůže s klasickými media relations a zároveň bude schopný koordinovat své partnery v dalších zemích daného regionu,“ uvedl head of marketing communications Eurowagu Bohdan Fedor.
„Velmi si vážíme vítězství ve výběrovém řízení a těšíme se na spolupráci. Je to skvělá příležitost pracovat pro českou firmu, která má globální dosah a zároveň ukázat přidanou hodnotu lokálních agentur ze sítě Worldcom PR Group,“ dodává Patrik Schober, managing partner Pram Consulting.

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Kdy život platforem vstupuje do své druhé půlky
