Eurowag jako evropský poskytovatel integrované mobility nově mediálně zastupuje agentura Pram Consulting. Zaměří se zejména na aktivity v oblasti media relations a budování značky. Na starost bude mít také řízení agentur z regionu střední a východní Evropy, které stejně jako Pram patří do sítě Worldcom.
„Chceme výrazně posílit komunikační aktivity a budovat jméno společnosti nejen v Česku, ale i dalších zemích regionu střední a východní Evropy. Proto jsme hledali spolehlivého partnera, který nám pomůže s klasickými media relations a zároveň bude schopný koordinovat své partnery v dalších zemích daného regionu,“ uvedl head of marketing communications Eurowagu Bohdan Fedor.
„Velmi si vážíme vítězství ve výběrovém řízení a těšíme se na spolupráci. Je to skvělá příležitost pracovat pro českou firmu, která má globální dosah a zároveň ukázat přidanou hodnotu lokálních agentur ze sítě Worldcom PR Group,“ dodává Patrik Schober, managing partner Pram Consulting.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
