Loni v létě vzniklá Česká eventová asociace (ČEA) přibrala na své aktuální schůzi dalších sedm členů a už sdružuje celkem 18 subjektů z řad eventových agentur, lokací a dodavatelů pro eventy. Naposledy se rozšiřovala loni v listopadu, kdy zvýšila počet členských agentur z osmi na 11. Teď přibyly Borovka Event, X-Lab, Art4promotion, Hostesky.cz, Taiko, JAD Productions a Vybaveníproakce.cz. „Myslím, že naše ambice dosáhnout čtyřiceti stálých členů do dvou let, bude naplněna mnohem dřív,“ podotkl Norbert Pýcha, předseda České eventové asociace a zároveň šéf a spolumajitel členské agentury Event Arena.
Aktuálním počinem je veletrh Event Fest, který v pátek 16. března proběhne v holešovické tržnici v Praze. Další aktivitou asociace bude vyhlášení Výročních cen ČEA 2018, první ročník národní soutěže o nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace. Ceny za nejlepší eventy budou uděleny celkem v pěti kategoriích, a to letos ve čtvrtek 3. května v pražském Doxu, konkrétně v novém sále Dox+. Asociace je také pro vychovávání nových talentů, uvažuje o vlastní Eventové akademii.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
