Ve středu 30. září od 20 hodin se po celém světě rozsvítilo tisíce budov červenou barvou. I v tuzemsku členové České eventové asociace a jejich spolupracovníci v rámci globálního hnutí #WeMakeEvents upozornili na to, že eventový obor nutně potřebuje podporu místních vlád k přežití dlouhotrvajícího pandemického období. Aktivita Light It In Red měla za cíl šířit výstražnou zprávu o katastrofální situaci, které čelí odvětví eventů, a poukazovala, že v důsledku vládních opatření proti koronaviru jsou už několik měsíců bez práce statisíce lidí.
Do projektu se zapojila řada subjektů spjatých s eventy, tedy organizační agentury, lokace, dodavatelé eventových služeb, kulturní domy, veletrhy a výstaviště a další. Červeně zářil Žofín, Národní divadlo, Kongresové centrum Praha, Cubex Centrum, hala O2 areny i moderní centrum O2 universum, pražské i brněnské Výstaviště, budova holešovického multifukčního sálu Dox+, Roxy, Retro Music Hall, Forum Karlín a jiné. Další společnosti, které neměly prostředky k nasvícení, vyjádřily zapojení do aktivity fotografiemi svých týmů s přítomnými červenými prvky. Většina společností svůj počin dokumentovala a sdílela na svých komunikačních kanálech, převážně sociálních sítích, aby podpořila šíření výstražné zprávy.

Tým JAD Productions
Česká eventová asociace, která sdružuje 24 nejvýznamnějších agentur v oboru, na kampaň naváže lokální kampaní. Chce poukázat na to, v jak enormním ohrožení se eventový průmysl nachází, a edukovat, že se jedná o samostatný obor, který je nepostradatelným prostředkem při budování značek i prodeji. Zdůrazňuje, že tvoří významnou součást naší ekonomiky a jeho další zamezování má devastující následky nejen pro mnoho firem, ale také pro další nekonečně na sebe navazující profese.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
