Ve středu 30. září od 20 hodin se po celém světě rozsvítilo tisíce budov červenou barvou. I v tuzemsku členové České eventové asociace a jejich spolupracovníci v rámci globálního hnutí #WeMakeEvents upozornili na to, že eventový obor nutně potřebuje podporu místních vlád k přežití dlouhotrvajícího pandemického období. Aktivita Light It In Red měla za cíl šířit výstražnou zprávu o katastrofální situaci, které čelí odvětví eventů, a poukazovala, že v důsledku vládních opatření proti koronaviru jsou už několik měsíců bez práce statisíce lidí.
Do projektu se zapojila řada subjektů spjatých s eventy, tedy organizační agentury, lokace, dodavatelé eventových služeb, kulturní domy, veletrhy a výstaviště a další. Červeně zářil Žofín, Národní divadlo, Kongresové centrum Praha, Cubex Centrum, hala O2 areny i moderní centrum O2 universum, pražské i brněnské Výstaviště, budova holešovického multifukčního sálu Dox+, Roxy, Retro Music Hall, Forum Karlín a jiné. Další společnosti, které neměly prostředky k nasvícení, vyjádřily zapojení do aktivity fotografiemi svých týmů s přítomnými červenými prvky. Většina společností svůj počin dokumentovala a sdílela na svých komunikačních kanálech, převážně sociálních sítích, aby podpořila šíření výstražné zprávy.

Tým JAD Productions
Česká eventová asociace, která sdružuje 24 nejvýznamnějších agentur v oboru, na kampaň naváže lokální kampaní. Chce poukázat na to, v jak enormním ohrožení se eventový průmysl nachází, a edukovat, že se jedná o samostatný obor, který je nepostradatelným prostředkem při budování značek i prodeji. Zdůrazňuje, že tvoří významnou součást naší ekonomiky a jeho další zamezování má devastující následky nejen pro mnoho firem, ale také pro další nekonečně na sebe navazující profese.

V Czech News Center založili odbory. Plánují spolupráci i s těmi veřejnoprávními

Vedení Mark BBDO přebírají Zdeněk Mikeš a Martin Mareš

Technologičtí giganti vyhlížejí století Afriky
