Penny Market, jeden z největších maloobchodních řetězců v Česku, který na své centrále a regionálních pobočkách zaměstnává přes 5.500 lidí, svěřuje přípravu akcí pro své zaměstnance agentuře Amden. Ryze česká marketingová a eventová firma v podzimním tendru zaujala přístupem, který na první místo staví emoce a zážitek z akce. Amden získá smlouvu na tři roky. „Hledali jsme spolehlivého a ověřeného partnera, který porozumí strategii naší společností, a zároveň do spolupráce vnese kreativitu, neotřelá a odvážná řešení,“ zdůvodňuje výběr Elén Burešová, event koordinátorka a specialistka interní komunikace Penny Marketu.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor
„Média končí.“ Malecký a Douša o tom, jak v Česku vznikly zpravodajské pouště
Přijďte ve čtvrtek 21. března