Penny Market, jeden z největších maloobchodních řetězců v Česku, který na své centrále a regionálních pobočkách zaměstnává přes 5.500 lidí, svěřuje přípravu akcí pro své zaměstnance agentuře Amden. Ryze česká marketingová a eventová firma v podzimním tendru zaujala přístupem, který na první místo staví emoce a zážitek z akce. Amden získá smlouvu na tři roky. „Hledali jsme spolehlivého a ověřeného partnera, který porozumí strategii naší společností, a zároveň do spolupráce vnese kreativitu, neotřelá a odvážná řešení,“ zdůvodňuje výběr Elén Burešová, event koordinátorka a specialistka interní komunikace Penny Marketu.

Soustředí se na vlastní podcast
Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Televizi opouští s Dvořákem a Kolářem
Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Sledujte nový rozhovor
Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Věk internetových linků končí