Penny Market, jeden z největších maloobchodních řetězců v Česku, který na své centrále a regionálních pobočkách zaměstnává přes 5.500 lidí, svěřuje přípravu akcí pro své zaměstnance agentuře Amden. Ryze česká marketingová a eventová firma v podzimním tendru zaujala přístupem, který na první místo staví emoce a zážitek z akce. Amden získá smlouvu na tři roky. „Hledali jsme spolehlivého a ověřeného partnera, který porozumí strategii naší společností, a zároveň do spolupráce vnese kreativitu, neotřelá a odvážná řešení,“ zdůvodňuje výběr Elén Burešová, event koordinátorka a specialistka interní komunikace Penny Marketu.

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Do čela nového týmu pro social media
Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere