Penny Market, jeden z největších maloobchodních řetězců v Česku, který na své centrále a regionálních pobočkách zaměstnává přes 5.500 lidí, svěřuje přípravu akcí pro své zaměstnance agentuře Amden. Ryze česká marketingová a eventová firma v podzimním tendru zaujala přístupem, který na první místo staví emoce a zážitek z akce. Amden získá smlouvu na tři roky. „Hledali jsme spolehlivého a ověřeného partnera, který porozumí strategii naší společností, a zároveň do spolupráce vnese kreativitu, neotřelá a odvážná řešení,“ zdůvodňuje výběr Elén Burešová, event koordinátorka a specialistka interní komunikace Penny Marketu.

Nová značka přijde v dubnu
Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Po "vlně reakcí od veřejnosti"
Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Spolek sdružuje už 25 publisherů