Penny Market, jeden z největších maloobchodních řetězců v Česku, který na své centrále a regionálních pobočkách zaměstnává přes 5.500 lidí, svěřuje přípravu akcí pro své zaměstnance agentuře Amden. Ryze česká marketingová a eventová firma v podzimním tendru zaujala přístupem, který na první místo staví emoce a zážitek z akce. Amden získá smlouvu na tři roky. „Hledali jsme spolehlivého a ověřeného partnera, který porozumí strategii naší společností, a zároveň do spolupráce vnese kreativitu, neotřelá a odvážná řešení,“ zdůvodňuje výběr Elén Burešová, event koordinátorka a specialistka interní komunikace Penny Marketu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval