Agentura eVisions dál roste a hlásí 15 nových členů

Posily online agentury jsou z Česka, ale i z Německa nebo Polska. V týmu už je na 50 lidí.

Noví pracovníci agentury eVisions

Noví pracovníci agentury eVisions. V zadní řadě zleva Tomáš Kliement a Adam Suk, v prostřední řadě zleva Toni Illmer, Adam Košec, Sabina Herainová, Petra Venušová, Eliška Polejová, Jiří Procházka, Nikola Novosadová, Dominika Baurová, v přední řadě Anastasia Rusanová, Pavla Pisárová, Zuzana Palečková a Kateřina Trubačová

Online marketingová agentura eVisions posiluje kapacitu pro nové klienty a rozšiřuje svůj tým marketérů. Za poslední tři měsíce se rozrostla o 15 nových členů, mezi nimiž jsou marketéři z Česka, z Polska nebo Německa.

Tým pro SEO v čele s Petrem Hlaváčem přivítal šest nových tváří, jsou jimi Adam Košec, Jiří Procházka, Nikola Novosadová, Sabina Herainová, Zuzana Palečková a Anna Podruczna, která se soustředí na polské klienty.

Petra Venušová, Adam Suk a Tomáš Kliment se stali součástí týmu pro PPC pod vedením Kristýny Bartoňové. Rozrostl se také tým specialistů na social media, copywriterů i specialistů pro expanzi na německý trh.

Agentura tak má už téměř 50 specialistů v pěti týmech, které se starají o kompletní klientský servis v oblasti online marketingu. Mezi dlouhodobé klienty eVisions patří Favi.cz, Mall.CZ, Notino, Dáme jídlo nebo Heureka.

Agentura si letos připomíná osm let fungování na trhu. „Snažíme se o dlouhodobě udržitelný meziroční růst agentury v rozmezí od 30 do 50 %. Toto tempo nám umožňuje dynamicky rozvíjet tým a udržet kvalitu našich služeb,“ podotýká Jaroslav Vidim, zakladatel eVisions. „Tempo růstu je ještě pozoruhodnější vzhledem k tomu, že jsme jej dosáhli bez jakékoliv formy aktivního obchodu. Náš tým je sestaven pouze ze specialistů na jednotlivé marketingové disciplíny. Akvizice nových klientů probíhá na základě doporučení a takzvaného word-of-mouth marketingu.“