Agentura eVisions dál roste a hlásí 15 nových členů

Posily online agentury jsou z Česka, ale i z Německa nebo Polska. V týmu už je na 50 lidí.

Noví pracovníci agentury eVisions

Noví pracovníci agentury eVisions. V zadní řadě zleva Tomáš Kliement a Adam Suk, v prostřední řadě zleva Toni Illmer, Adam Košec, Sabina Herainová, Petra Venušová, Eliška Polejová, Jiří Procházka, Nikola Novosadová, Dominika Baurová, v přední řadě Anastasia Rusanová, Pavla Pisárová, Zuzana Palečková a Kateřina Trubačová

Online marketingová agentura eVisions posiluje kapacitu pro nové klienty a rozšiřuje svůj tým marketérů. Za poslední tři měsíce se rozrostla o 15 nových členů, mezi nimiž jsou marketéři z Česka, z Polska nebo Německa.

Tým pro SEO v čele s Petrem Hlaváčem přivítal šest nových tváří, jsou jimi Adam Košec, Jiří Procházka, Nikola Novosadová, Sabina Herainová, Zuzana PalečkováAnna Podruczna, která se soustředí na polské klienty.

Petra Venušová, Adam SukTomáš Kliment se stali součástí týmu pro PPC pod vedením Kristýny Bartoňové. Rozrostl se také tým specialistů na social media, copywriterů i specialistů pro expanzi na německý trh.

Agentura tak má už téměř 50 specialistů v pěti týmech, které se starají o kompletní klientský servis v oblasti online marketingu. Mezi dlouhodobé klienty eVisions patří Favi.cz, Mall.CZ, Notino, Dáme jídlo nebo Heureka.

Agentura si letos připomíná osm let fungování na trhu. „Snažíme se o dlouhodobě udržitelný meziroční růst agentury v rozmezí od 30 do 50 %. Toto tempo nám umožňuje dynamicky rozvíjet tým a udržet kvalitu našich služeb,“ podotýká Jaroslav Vidim, zakladatel eVisions. „Tempo růstu je ještě pozoruhodnější vzhledem k tomu, že jsme jej dosáhli bez jakékoliv formy aktivního obchodu. Náš tým je sestaven pouze ze specialistů na jednotlivé marketingové disciplíny. Akvizice nových klientů probíhá na základě doporučení a takzvaného word-of-mouth marketingu.“