Online marketingová agentura eVisions posiluje kapacitu pro nové klienty a rozšiřuje svůj tým marketérů. Za poslední tři měsíce se rozrostla o 15 nových členů, mezi nimiž jsou marketéři z Česka, z Polska nebo Německa.
Tým pro SEO v čele s Petrem Hlaváčem přivítal šest nových tváří, jsou jimi Adam Košec, Jiří Procházka, Nikola Novosadová, Sabina Herainová, Zuzana Palečková a Anna Podruczna, která se soustředí na polské klienty.
Petra Venušová, Adam Suk a Tomáš Kliment se stali součástí týmu pro PPC pod vedením Kristýny Bartoňové. Rozrostl se také tým specialistů na social media, copywriterů i specialistů pro expanzi na německý trh.
Agentura tak má už téměř 50 specialistů v pěti týmech, které se starají o kompletní klientský servis v oblasti online marketingu. Mezi dlouhodobé klienty eVisions patří Favi.cz, Mall.CZ, Notino, Dáme jídlo nebo Heureka.
Agentura si letos připomíná osm let fungování na trhu. „Snažíme se o dlouhodobě udržitelný meziroční růst agentury v rozmezí od 30 do 50 %. Toto tempo nám umožňuje dynamicky rozvíjet tým a udržet kvalitu našich služeb,“ podotýká Jaroslav Vidim, zakladatel eVisions. „Tempo růstu je ještě pozoruhodnější vzhledem k tomu, že jsme jej dosáhli bez jakékoliv formy aktivního obchodu. Náš tým je sestaven pouze ze specialistů na jednotlivé marketingové disciplíny. Akvizice nových klientů probíhá na základě doporučení a takzvaného word-of-mouth marketingu.“

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
