Pražská online marketingová agentura eVisions, která se svým klientům stará i o kampaně PPC (pay-per-click), rozšiřuje svůj tým právě o nové členy týmu pro PPC. Manažer oddělení PPC Adam Dvořák si do svých řad vybral tři nové členky. Oddělení posílí Lenka Brejšková, která je vedle standardní správy reklamy PPC i odborníkem na analýzu konkurence, dále Aneta Janoušková a Kristýna Bartoňová, rovněž specialistky na PPC.
Posily v týmu PPC se pod Dvořákovým vedením zaměří na tvorbu a správu kampaní pro klienty, jako jsou Prsteny Rýdl, Man Truck & Bus či Práce za rohem.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
