eVisions posiluje svůj tým pro PPC o tři ženy

Tým eVisions pro PPC. Zleva Viet Anh Chu (social ads specialist), Aneta Janoušková (PPC specialist), Veronika Kejřová (SEO specialist), Thea Windisch (SEO specialist pro Německo), Adam Dvořák (PPC manager)

Tým eVisions pro PPC. Zleva Viet Anh Chu (social ads specialist), Aneta Janoušková (PPC specialist), Veronika Kejřová (SEO specialist), Thea Windisch (SEO specialist pro Německo), Adam Dvořák (PPC manager)

Pražská online marketingová agentura eVisions, která se svým klientům stará i o kampaně PPC (pay-per-click), rozšiřuje svůj tým právě o nové členy týmu pro PPC. Manažer oddělení PPC Adam Dvořák si do svých řad vybral tři nové členky. Oddělení posílí Lenka Brejšková, která je vedle standardní správy reklamy PPC i odborníkem na analýzu konkurence, dále Aneta Janoušková a Kristýna Bartoňová, rovněž specialistky na PPC.

Posily v týmu PPC se pod Dvořákovým vedením zaměří na tvorbu a správu kampaní pro klienty, jako jsou Prsteny Rýdl, Man Truck & Bus či Práce za rohem.