Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

eVisions zakládá divizi pro německy mluvící země

Německé oddělení eVisions

Tým agentury eVisions Advertising. Zleva Martina Habartová, Thea Windisch, Diana Zadáková, Milan Fiala (country manager pro Německo) a Ivana Smatanová.

Pražská agentura eVisions Jaroslava Vidima se víc zaměří na online marketing v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Vytvořila tým specialistů s rodilými mluvčími, který se věnuje jak projektům s ambicemi uspět v německy mluvících zemích, tak přímo německým klientům. V následujících letech chce na německých trzích rozšířit své pole působnosti. ,,Růst agentury směrem za hranice je žádoucí a vzhledem k síle a vzdálenosti tak silného trhu, jaký Německo představuje, je tento krok logický,” uvedl majitel agentury Vidim.

Německý tým povede Milan Fiala, který bude mít kromě obchodních cílů na starosti i strategické plánování. Specialistka na SEO Martina Habartová zaštítí technickou a obsahovou část projektů. Thea Windisch, specialistka na německý online marketing a rodilá mluvčí, se postará o koordinaci aktivit napříč projekty. Ivana Smatanová se zaměří na sociální sítě klientů a Jana Schultz se bude podílet na propojení online aktivit s PR.