
Tým agentury eVisions Advertising. Zleva Martina Habartová, Thea Windisch, Diana Zadáková, Milan Fiala (country manager pro Německo) a Ivana Smatanová.
Pražská agentura eVisions Jaroslava Vidima se víc zaměří na online marketing v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Vytvořila tým specialistů s rodilými mluvčími, který se věnuje jak projektům s ambicemi uspět v německy mluvících zemích, tak přímo německým klientům. V následujících letech chce na německých trzích rozšířit své pole působnosti. „Růst agentury směrem za hranice je žádoucí a vzhledem k síle a vzdálenosti tak silného trhu, jaký Německo představuje, je tento krok logický,“ uvedl majitel agentury Vidim.
Německý tým povede Milan Fiala, který bude mít kromě obchodních cílů na starosti i strategické plánování. Specialistka na SEO Martina Habartová zaštítí technickou a obsahovou část projektů. Thea Windisch, specialistka na německý online marketing a rodilá mluvčí, se postará o koordinaci aktivit napříč projekty. Ivana Smatanová se zaměří na sociální sítě klientů a Jana Schultz se bude podílet na propojení online aktivit s PR.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
