„Herní Instagram“ Gamee manželů Řežábových, mobilní aplikace s jednoduchými online hrami, zahrnula do své nabídky obsah spojený s rádiem pro mladé Evropa 2. ve středu se v aplikaci objevila první z chystané série her nazvaná SuperHrdina. Další mají následovat.
„Evropa 2 je aktivní na sociálních sítích, má vlastní mobilní aplikace. Hry jsou pro nás další krok k obsahu, který naši posluchači vyhledávají,“ uvedl Ondřej Musil, produktový designér koncernu Lagardere, který Evropu 2 v Česku provozuje.
Šéfka Gamee Božena Řežábová připomíná, že spolupráce Evropy 2 s Gamee je případem content marketingu, marketingu obsahem: „Ten často naráží na problém distribuce. Díky tomu, že hru spouštíme v prostředí Gamee, automaticky získává pozornost naší hráčské komunity a stovky tisíc odehraných her.“
Gamee startovalo letos na jaře jako původně česká mobilní sociální síť zaměřená na takzvané minihry. Šéf digitální agentury Socialbakers Jan Řežáb investoval do Gamee 600.000 dolarů. Projektu šéfuje jeho žena Božena, vývoj probíhá ve studiu Cleevio.
Cílem je získat miliony uživatelů, momentálně jich je 100.000. Nejaktivnější jsou ti ve věku od 18 do 24 let, kteří otvírají aplikaci ptkrát až sedmkrát denně, hraním přitom tráví průměrně 20 minut za den.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
