Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Excelent si v tendru vybral Kindred, cílí na mladé

Plzeňský Prazdroj si na digitální a nadlinkovou komunikaci své značky Excelent vybral agenturu Kindred. Agentura, která je čerstvě členem skupiny Publicis a vznikla spojením agentur Nydrle, Inspiro a Nurun, zvítězila ve výběrovém řízení. Pro ležák Excelent bude Kindred od začátku příštího roku 2019 zajišťovat kompletní integrovanou digitální komunikaci s důrazem na čas strávený se značkou. Pro Excelent donedávna pracoval Triad Advertising, na kampaně s influencery značka využívá digitální agenturu WeDigital.

Cílem dlouhodobé spolupráce je zvýšit povědomí o pivu Excelent jakožto samostatném brandu. Ten se chce prezentovat jako moderní a živá značka pro lidi, kteří mají rádi nové příležitosti a výzvy. Kindred se v komunikaci zaměří zejména na mladou generaci konzumentů, které slibuje „neotřelý pohled na pivní odvětví“.

„Hledali jsme integrovaného partnera, který nám pomůže nejvhodnějšími způsoby komunikovat s našimi náročnými spotřebiteli a bude s námi dál budovat značku Excelent. To vše bylo ze strany týmu Kindred podpořeno uceleným strategickým pohledem, zajímavou kreativní myšlenkou a kvalitním mediálním plánováním,“ uvedla Eva Vítová, brand manažerka Excelentu.