Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Web Retailek má svůj expertní panel

Přinášíme zprávy z českého maloobchodu a zároveň máme nablízku přední tuzemské odborníky na maloobchod, instore marketing a retail marketing. Tento náš expertní panel jednou týdně hodnotí a vysvětluje vše podstatné, co se v českém retailu děje.

Kdo je v našem panelu

Michal Bařina

Michal Bařina
Jednatel firmy Global Marketing s více než 24 lety zkušeností z oblasti retailového prostředí, zkušenosti s vedením a řízením projektů pro společnosti z oblasti FMCG.

 

Ondřej Laně

Ondřej Laně
K CBRE se připojil v roce 2016, nyní pracuje jako Director – AS Retail. Předtím strávil téměř osm let v roli asset manažera ve společnosti CBRE Global Investors/ING REIM. Ve své pozici je zodpovědný za vedení týmu Asset Services Retail a řídí týmy CBRE na většině obchodních center ve správě CBRE. V minulosti zastával pozici Asset manažera řady nemovitostí od kanceláří až po retail. Na začátku své kariéry v real estate pracoval jako marketingový manažer plzeňské Olympie.

Tomáš Beránek

Tomáš Beránek
V CBRE pracuje na pozici Head of High Street and Tenant representation. Pronájmu maloobchodních nemovitostí věnuje od roku 2006. Zaměřuje se na hlavní nákupní destinace v Praze (Na Příkopě, Václavské náměstí, Pařížská), v Brně, Karlových Varech a dalších městech v Česku. Nájemcům asistuje při vstupu na český trh, poskytuje poradenství při vytváření expanzní strategie a optimalizaci jejich portfolia, ale hlavně jim zajišťuje vhodné lokality. Mezi nájemce, které zastupoval, patří například Palmers, TOUS, Michael Kors, Pandora, Adidas, Swarovski, Vodafone, Unicredit a mnoho dalších. Účastnil se také řady investičních transakcí spojených s maloobchodními nemovitostmi. V minulosti pracoval pro Cushman & Wakefield též jako vedoucí oddělení High Street retail. Získal inženýrský titul na Vysoké škole ekonomické v Praze a studoval také na Univerzitě ve Stirlingu.

Katarína Brydone

Katarína Brydone
V CBRE působí více než 12 let. Prvních 10 let byla součástí týmu oddělení investic, kde se věnovala poradenství při nákupech a prodeji komerčních nemovitostí. Poslední 2 roky působí na pozici Head of Retail, kde je zodpovědná za koordinaci a rozvoj široké škály retailových služeb, které CBRE v České Republice poskytuje. Mezi Kataríniny nejvýznamnější transakce patří akvizice nákupního centra s kancelářským objektem Palladium v roce 2015, kde zastupovala Union Investment. Magisterský titul získala na Property Investment and Management v Nottingham Trent & Sheffield Hallam University a Management and International Business z Nottingham Trent University ve Velké Británii a je členem MRICS.

Veronika Tebichová

Veronika Tebichová
V CBRE pracuje jako Head of Shopping centre Leasing. Disponuje více jak 14ti letou zkušeností na českém realitním trhu. Svou 8-letou zkušenost ve společnosti Cushman & Wakefield následně rozšířila v rámci aktivit a činností v CBRE se zaměřením na retail a shopping centra. Její specializací je pronájem obchodních center po celé České republice včetně určování jejich strategie. Mezi významné reference Veroniky patří pronájem prostor na projektech OC Letňany, OC Palladium, OC Nisa Liberec, Futurum Ostrava, Plzeň Plaza, Quadrio, Breda & Weinstein, Futurum Hradec Králové a Varyáda. Veronika se také úzce podílela na před-pronájmu prostor v OC Palladium, Metropoli Zličín, Olympii Plzeň, Olympii Teplice a dalších projektech. Mezi její silné stránky patří odborná znalost jak developmentu, tak i pronájmu existujících prostor. Kombinace těchto zkušeností je pak jedinečnou přidanou hodnotou pro nový development či stávající provoz centra. Veronika získala titul Master of Science a MBA na Sheffield Hallam University.

Jan Janáček

Jan Janáček
V poradenské firmě CBRE zastává pozici associate directora – shopping centre brokerage. Jan pracoval jedenáct let v oblasti retailu a B2B, kde v rámci rozličných módních a sportovních značek zastával pozice business development manager nebo country manager. Působil také jako obchodní ředitel známé české prémiové módní značky Pietro Filipi. Do real estate businessu společnosti CBRE přináší znalost a pohled retailera, chápe provozní potřeby z pohledu klienta a jeho značky. Dokáže poskytnout cenné informace a rady týkající se obchodního plánu nebo prodejní strategie, což zvláště oceňují začínající firmy a rychle se rozšiřující značky. Volný čas dělí mezi rodinu, starost o zahradu a sportovní vyžití v hokeji, běhu a silniční cyklistice.

Tomáš Hájek

Tomáš Hájek
Původně vystudovaný geolog posledních 20 let pracuje v oblasti marketingu a médií. V roce 2010 získal Zvláštní uznání za rozvoj profesní asociace v rámci soutěže Marketér roku. Několik let působil též v představenstvu Svazu obchodu a cestovního ruchu. V současné době pracuje jako výkonný ředitel Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ).

Monika Hrubalová

Monika Hrubalová
Má zkušenosti s řízením marketingových a obchodních pozic od roku 1997, více než 10 let pracuje pro obor instore marketingu aktivní účastí v radě oborové asociace Popai CE, vyučuje obor marketingových komunikací.

Patricia Jakešová

Patricia Jakešová
Má za sebou více než 25 zkušeností v retailu. Pracovala ve významných mezinárodních řetězcích, které působily nebo působí na českém i slovenském trhu. V současné době pracuje v české IT firmě U & Sluno, kde se věnuje konzultacím v oblasti maloobchodních i velkoobchodních projektů zaměřených na category management, privátní značky, merchandising, pricing a promoce. Patricia aktivně spolupracuje s Vysokou školou ekonomickou a Vysokou školou finanční a správní v Praze, kde přednáší témata spojená s obchodem a specializacemi jako jsou category management, řízení obchodu nebo privátní značky, vedla odborné přednášky na vysokých školách v Litvě a Ukrajině.

Jana Kubištová

Jana Kubištová
Působí od roku 1996 v Budějovickém Budvaru, začínala jako exportní manažerka. Od roku 2008 je vedoucí marketingového oddělení Budvaru, značku úspěšně etablovala na ruském trhu.

Václav Loubek

Václav Loubek
Má za sebou 15 let v reklamě, dříve šéfredaktor časopisu Sign mediálního domu Economia a časopisu Signs & Promotion agentury Events & Promotion. Momentálně se naplno věnuje marketingu v různých segmentech.

Jan Penkala

Jan Penkala
Od roku 2014 je generálním ředitelem konzultační společnosti pro e-commerce Acomware. V digitálu se pohybuje přes 10 let, zaměřuje se především na e-commerce strategie, multichannel a chytrou komunikaci se zákazníky.

Petr Podlešák

Petr Podlešák
Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací ve Zlíně, kde následně přednášel reklamu a marketingové komunikace. Pracoval jako rozhlasový moderátor, marketing manažer nebo copywriter, na straně klienta i v agenturách. Nyní ještě občas něco otextuje, ale hlavně má na starost brand a komunikaci Měšťanského pivovaru v Kutné Hoře.

Jan Polák

Jan Polák
Má 23 let zkušenosti s výzkumem trhu, 20 let s retailem, 15 let s výzkumy obchodních center v Česku a na Slovensku. Love brand je pro něho Ipsos, kde pracuje v divizi Ipsos Marketing.

Daniel Procházka

Daniel Procházka
Analytik výzkumné agentury Ipsos se zaměřením na retail a FMCG. Má dlouholetou zkušenost s regionálním vedením marketingových projektů významných korporací. Rád kombinuje různé zdroje dat a nahlíží na věci v kontextu.

Petr Šimek

Petr Šimek
Od roku 2004 vede společnost Wellen s vizí uvést na trh agenturu zaměřenou na retail. Uplatnil tak svou vášeň pro rozhodující detaily, cit pro design a obchodní uvažování. Jeho zkušenosti pramení nejen ze studia interiérového designu, managementu, mediální komunikace a mnoha kampaní pro mezinárodní značky, ale také ze zahraničních seminářů a cest, které popisuje na retail blogu. Podporuje vzdělávání a buduje silný tým strategicky a kreativně uvažujících lidí se zájmem o inovativní řešení retailu. Spolupracuje s odbornými periodiky, aktivně se angažuje v Popai a v sekci Aktivačních agentur AKA, je dlouholetým porotcem IMC. A přitom zůstává člověkem, který umí se zájmem naslouchat.

Jaroslav Tamchyna

Jaroslav Tamchyna
Věnuje se franšízingu, retailovým konceptům a obchodním sítím jako kouč a poradce. Po dvě desetiletí prostřednictvím konferencí a článků v Česku propaguje sdílené podnikání založené na modelu franšízingu v jeho nejrůznějších podobách, včetně digitálních. Založil a vede Český institut pro franchising (ČIFRA) jako národní centrum pro vzdělávací, popularizační, poradenskou, publikační a vědeckou činnost ve franchisingu a v oborech s ním souvisejících.  Od roku 2006 let pořádá každý měsíc jím založený a vedený Franchise Club, klub pro dialog a spolupráci ve franchisingu a sdíleném podnikání, tedy tematické edukační, diskusní a networkingové večery.