Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Extra.cz po prvním měsíci druhým nejnavštěvovanějším bulvárním webem

Dva týdny starý Prima Style navštěvuje zatím kolem 33 tisíc lidí.

Šéfredaktor Extra.cz Pavel Novotný a jeho zástupkyně Agáta Hanychová. Foto: Ivo Kahún

Šéfredaktor Extra.cz Pavel Novotný a jeho zástupkyně Agáta Hanychová. Foto: Ivo Kahún

Návštěvnost bulváru v březnu 2013. Kliknutím zvětšíte

Návštěvnost bulváru v březnu 2013. Kliknutím zvětšíte

Bulvární web Extra.cz, který na doméně koupené od Miloše Čermáka buduje investor Jan Barta, se po prvním měsíci existence vklínila mezi dva dosud nejnavštěvovanější bulváry na českém internetu. V březnu Extra.cz navštívilo celkem 995 tisíc uživatelů, což znamená druhou příčku za Super.cz (2,9 milionu návštěvníků) podporovaným Seznamem. Následuje příslušná sekce Blesku (693 tisíc) a Revue na iDnes.cz (560 tisíc).

Barta tak už po měsíci splnil svůj plán být „do dvou měsíců bulvární trojkou“. Podle průběhu návštěvnosti je ovšem znát, že Extra.cz značně investuje do podpory návštěvnosti - prakticky od prvního dne činila jeho návštěvnost kolem sta tisíce uživatelů, což u startujícího webu není obvyklé.

„Lidi na web dostáváme díky řadě marketingových a reklamních nástrojů – využíváme PPC kampaně, promo na jiných webech, traffic ze sociálních sítí a tak dále,“ potvrdil nedávno Médiáři Jaroslav Sauer, mediální zástupce Extra.cz. „Účel světí prostředky. Je mi, upřímně řečeno, úplně jedno, jak servisní firma poutá naše články. Mě zajímá to jediné, co v téhle branži platí – unikátní přístupy a doba strávená na webu,“ reagoval šéfredaktor webu Pavel Novotný. V délce času, který jednotliví návštěvníci na webu stráví, nicméně Extra.cz zatím zaostává.

Další nový bulvární web, Prima Style televize Prima, odstartoval vlažněji - od 17. dubna, kdy se na internetu objevil, jej navštěvuje v průměru 33 tisíc lidí denně (jde o průběžná čísla, tedy hodnotu RUest v měření NetMonitor).

Prima Style chce do podzimu dosáhnout návštěvnosti 500 tisíc lidí měsíčně, čímž by se podle momentálních čísel zařadil na páté místo mezi bulváry na internetu, před Bleskově.Centrum.cz.