
Obchodní ředitelkou Extra Online Media je Michaela Kačena
Vydavatelství Extra Online Media po sedmi letech ukončí spolupráci s mediálním domem Czech News Center na obchodním zastupování. Ta fungovala od roku 2015, předtím byla půl roku obchodním zastupitelem Extra Online Media společnost Tiscali Media. Od roku 2022 se prodejcem reklamy stane provozovatel online médií a služeb Arbomedia, dceřiná firma Tiscali Media. Obě spadají pod skupinu Dignity Kamila Koupého.
„Po letech cítíme, že je čas na změnu. Arbomedia je silný hráč v obchodním zastupování médií a má velké know-how. Věříme, že spolupráce nám přinese ještě větší obchodní úspěchy. Zároveň plánujeme další rozvoj vlastního obchodního týmu, část inzertního prostoru si budeme i nadále prodávat sami,“ vysvětluje Michaela Kačena, obchodní ředitelka Extra Online Media, která přišla před třemi lety právě z Czech News Center.
Extra Online Media řídí její muž Tomáš Kačena, který je také čtvrtinovým vlastníkem. Majoritních 75 % firmy drží investiční grupa Pale Fire Capital.
Portfolio Extra Online Media oslovuje přes pět milionů reálných uživatelů měsíčně, patří do něj weby Extra.cz, Lifee.cz, G.cz, Toprecepty.cz, Extralife.cz a OneTV.cz. Část inzertního prostoru bude v rámci nového kontraktu nabízet Arbomedia, část vlastní obchodní tým Extra Online Media. Výjimkou jsou Toprecepty.cz, web o vaření, který vydavatelství koupilo loni. Ten zůstane plně v režii obchodního týmu Extra Online Media.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír
