Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Extra Publishing přebírá od Albatrosu dva časopisy pro děti

Dvouměsíčníky Báječná školka a Předškolák se objeví v novém, změní distributora.

Vydavatelství Extra Publishing převzalo od nakladatelství Albatros Media vydávání dvou dětských titulů, dvouměsíčníků Báječná školka a Předškolák. Cílí na věkovou skupinu od tří do osmi let, časopis Předškolák specificky na děti, kteří se chystají do školy nebo právě začínají školní docházku. Oba časopisy budou vytvářeny v redakci Extra Publishing, ale na jejich obsahu dál spolupracuje Albatros Media. Báječná školka vyjde v nákladu 15.000 výtisků, Předškolák v nákladu 20.000 výtisků a oba tituly, které dosud byly v síti PNS, nově distribuuje MediaPrint Kapa.

„Spokojení čtenáři a předplatitelé měsíčníku Dráček volali - a to doslova, na naše předplatitelské call centrum - po rozšíření naší nabídky pro děti, a to i věkově,“ uvedl Pavel Pospíšil, jednatel Extra Publishing. „Dráčka jsme po loňském převzetí pozicovali skvěle a nemáme důvod na něm nic měnit: provádí děti od prvního samostatného tvoření po první samostatné čtení. I proto vidíme velký potenciál v obou nových titulech - nová Báječná školka má šanci zaujmout každého, Předškoláka čeká skvělá budoucnost v cross-sellu spolu s Dráčkem.“

Báječná školka

Báječná školka

První číslo Báječné školky v Extra Publishing vyjde v pondělí 2. listopadu. „U tohoto tradičního titulu, který vychází od roku 2009, jsme provedli menší relaunch. Upravili jsme jeho formát – díky širší straně došlo k optickému zvětšení, přidali jsme strany do výtisku a gramáž papíru. Všechny stránky jsou tak tvrdší, obdobně jako u časopisu Dráček z naší produkce anebo konkurenčních titulů Puntík či Šikulka. Mottem Báječné školky zůstává Zábava a tvoření pro šikovné děti!

Předškolák

Předškolák

První číslo Předškoláka pod novým vydavatelem přijde na trh 30. listopadu. „U časopisu Předškolák, s podtitulem Co mám umět než půjdu do školy, budeme dělat změny pouze kosmetické. Vnímáme to tak, že jeho pozice na trhu je unikátní a nemá vyloženě přímou konkurenci. Jde o pracovní listy pro předškoláky, které zábavnou formou a cíleně rozvíjejí schopnosti grafomotorické, řečové, sluchové, matematické dovednosti, učí vnímat prostor, čas a posilují zrakové vnímání,“ doplnil Pospíšil.