Extroverts patří Halásové, mají Šmídovou z Nydrle

Původně sesterská produkce Outbreaku se osamostatnila, rozšířila tým a změnila sídlo.

Lenka Halásová

Lenka Halásová se letos stala jedinou majitelkou agentury Extroverts

Novou account manažerkou agentury Extroverts je od května Klára Šmídová, která poslední dva roky působila jako projektová manažerka v agentuře Nydrle skupiny Kindred. Tam pracovala pro klienty ČSOB, Unilever, Škoda Auto, O2, Moneta Money Bank, Billa, Metropole Zličín, L’Oréal či LG. V minulosti dělala v agentuře Infocom jako event manažerka, předtím byla account manažerkou v Onyx Agency.

Klára Šmídová

Klára Šmídová

Interní tým čítá celkem pět lidí. Další account manažerka je Soňa Holotová, do Extroverts přišla před rokem. Má na starosti vybrané značky L’Oréalu, Velkopopovického Kozla, DHL či Hello Bank, loni produkčně vedla Louskáčkem oceněný projekt pro pojišťovnu Direct. Šmídová nyní převzala některé značky LÓréalu a chystá velký kadeřnický festival pro tři země.

Soňa Holotová

Soňa Holotová

Eventová a produkční agentura Extroverts čerstvě změnila vlastnickou strukturu. Firma vznikla před třemi lety, v červnu 2014, jako sesterská produkce agentury Outbreak. Původně ji vlastnili rovnými díly Ivo Laurin, Daniel Farkaš (majitelé Outbreaku) a Lenka Halásová. Ta loni na jaře ve firmě získala věštinových 52 %, Laurin a Farkaš si každý ponechali po 24 %. Od letošního března je Halásová jedinou majitelkou Extroverts. Působí také jako account director a kreativní ředitelka.

Extroverts mají dál kancelář na adrese Drtinova 8, Praha 5, v budově ale už sedí jinde než Outbreak. „Obě firmy rostly, proto se musely oddělit. Zůstaly nicméně v jedné budově, protože průběžně a pravidelně spolupracují,“ přiblížila Médiáři Halásová.

Nové kanceláře agentury Extroverts

Nové kanceláře agentury Extroverts

 

Bar v nových kancelářích agentury Extroverts

Bar v nových kancelářích agentury Extroverts

„Oddělili jsme se majetkově, ale spolupráce zůstává podobná. Probíhá projektově. Dál se postupně věnujeme už jen engagement marketingu v BTL, prostřednictvím eventů. To jediné nám v době milleniálů dává smysl,“ prohlašuje majitelka a šéfka Extroverts.

Za rok 2014, první rok existence, Extroverts dosáhli tržeb 5,5 milionu Kč, v roce 2015 to bylo 8 milionů. Zisk před zdaněním se v uvedených letech zdvojnásobil z 0,8 milionu Kč na 1,6 milionu.

Sdílejte