Extroverts vítají Lenku Černohousovou z AMI, produkují soutěž pro Matrix

Lenka Černohousová byla v AMI Communications tři roky, předtím déle pracovala v Burdě.

Lenka Černohousová

Lenka Černohousová

Agentura Extroverts majitelky Lenky Halásové nově přijala seniorní accountku Lenku Černohousovou. Ta přišla po třech letech v AMI Communications, předtím delší dobu pracovala v Burdě. V novém působišti se má věnovat produkci eventů, virtuálních aktivit a digitálních produkcí. „Má za sebou už první akci v Bratislavě ve spolupráci s portugalským partnerem Eventeam, pro japonského klienta Takeda,“ říka Halásová.

Černohousová se má věnovat také jednomu z klíčových klientů agentury, kterým je L’Oréal Česká republika. Pro značku Matrix, která spadá do jeho divize profesionálních produktů, teď Extroverts pořádají soutěž Matrix Talent. Jím chce kosmetická firma změnit to, že z absolventek a absolventů kadeřnického studia jich podle ředitelů učilišť zůstává v branži jen málo.

„Nedostatek inspirace, omezená návaznost na kadeřnické podnikání a nedostatečná nabídka praktického vzdělání na kadeřnických učilištích jsou časté důvody, proč po škole v oboru zůstává jen minimální množství absolventů. Dlouhodobé nedostatky ve středoškolském vzdělávání byly umocněny během posledních dvou covidových let. Projekt se snaží přinést řešení aspoň pro některé z nich skrze kontinuální podporu, kterou nabízí jak učilištím a učitelům, tak samotným studentům,“ vysvětluje Martina Muroňová, education manager značky Matrix.

Soutěž pro Matrix Talent je určená pro studenty kadeřnických oborů z celého Česka a Slovenska. Odborná porota složená ze známých kadeřnických jmen i odborníků z profesionálního tisku vybere vítěze, kteří obdrží jako hlavní cenu vícedenní stáž v akademii Matrix. Agentura už pro značku v minulosti pořádala roadshows či kadeřnické festivaly.