Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Extroverts vyhráli podlinku RC Coly a obhájili Kérastase

Eventová agentura Lenky Halásové hlásí s prvními měsíci roku dva vyhrané tendry.

Eventová agentura Extroverts získala začátkem roku nového klienta. Je jím tuzemský producent nápojů Kofola a pro agenturu jde o první práci pro ni. Extroverts zvítězili konkrétně v tendru Kofoly na podlinkovou agenturu pro rok 2020 pro nápojovou značku Royal Crown Cola. S RC Colou se tak agentura objeví na festivalech Colors of Ostrava, Grape či Legendy v Praze.

„Kreativní nápad byl ze všech zúčastněných agentur nejlepší. Extroverti přinesli opravdu konceptuální řešení, které je postaveno na zážitku. Oproti tomu, co často vídáte na festivalech - doprovodné aktivity s fotokoutkem -, byla idea relevantní a na insight. Mají zkušenosti se zážitkem a jeho doručováním, a to je právě to, co chceme produktem na akcích přinášet - emoci klidu a pohody,“ prohlásil brand manažer RC Coly Pavel Vykydal. „O klienta se postarají zkušení account manageři, kteří mají s aktivacemi na festivalech a zážitkovým marketingem zkušenost,“ dodala majitelka agentury Lenka Halásová.

Lucie Kacafírková

Lucie Kacafírková zastupuje vůči agentuře značku Kérestase

Extroverts také obhájili spolupráci z loňska se značkou Kérastase kosmetického domu L’Oréal. Ten si vybral agenturu k tomu, aby 500 zástupcům značky z řad kadeřníků představil celkem ve třech zemích svou produktovou řadu Genesis.

„Do tendru jsme šli s myšlenkou propojit produkt s jídlem. Na akcích proto nabídneme nevšední zážitek propojením jídla a krásy, to vše v netradičních prostorech v Praze, Brně, Bratislavě a Budapešti,“ přibližuje Halásová. Projekt má na starosti Jana Vidimová, čerstvá posila Extroverts. „Ukázali, že trhu rozumí a přinesli zajímavý insight. Navíc ráda pracuji s ověřenou kvalitou a spolupráce na předešlém projektu dopadla podle očekávání,“ vysvětluje výběr Lucie Kacafírková za Kérastase.