
Značku Kérestase zastupuje Lucie Kacafírková
Agentura Extroverts po dvou rocích práce pro značku Matrix vyhrála tendr značky Kérastase, bude tak pracovat pro nejluxusnější značkou z kosmetického domu L’Oréal a její divizí Professionnel. Do tendru šla agentura s konceptem představit blondýny jako kultovní skupinu žen, které dávno zbouraly stereotypy a stávají se zajímavou cílovkou.
Workshopem s barmanem Ivanem Sabem z Anonymous Baru v Praze pak představí produkt Fusio Doses a novou aplikaci Kérastase pro kadeřníky a salony K Profile. Akce vyvrcholí talkshow na téma Kult blond s moderátorkou Emmou Smetanou a s hosty Emmou Drobnou, Evelyn a Marcelinou Polok. Značku Kérastase směrem k agentuře zastupuje Lucie Kacafírková.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Podcast Crunch startuje 4. prosince
Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

Detailní výsledky volby