Extroverts vyhráli u L’Oréalu i značku Kérastase

Značku Kérestase zastupuje Lucie Kacafírková

Značku Kérestase zastupuje Lucie Kacafírková

Agentura Extroverts po dvou rocích práce pro značku Matrix vyhrála tendr značky Kérastase, bude tak pracovat pro nejluxusnější značkou z kosmetického domu L’Oréal a její divizí Professionnel. Do tendru šla agentura s konceptem představit blondýny jako kultovní skupinu žen, které dávno zbouraly stereotypy a stávají se zajímavou cílovkou.

Workshopem s barmanem Ivanem Sabem z Anonymous Baru v Praze pak představí produkt Fusio Doses a novou aplikaci Kérastase pro kadeřníky a salony K Profile. Akce vyvrcholí talkshow na téma Kult blond s moderátorkou Emmou Smetanou a s hosty Emmou Drobnou, EvelynMarcelinou Polok. Značku Kérastase směrem k agentuře zastupuje Lucie Kacafírková.

Sdílejte