Americká kadeřnická značka Matrix společnosti L’Oréal se po dvou letech rozhodla připravit pro své kadeřníky opět větší festival. Ve vypsaném tendru obhájila vítězství agentura Extroverts, která organizovala Matrix Festival v roce 2017. Extroverts se tak po dubnovém eventu pro Kérastase začínají věnovat další, ještě větší kadeřnické akci. Ta se uskuteční v říjnu, v luxusním resortu X Bionic Sphere.
Agentura v tendru nabídla koncept založení na zážitku, na emocích. „Každý účastník bude mít na akci možnost projít si celým procesem kadeřnicke služby a aktivit na to napojených, aby odcházel s pocitem, že ví co má dělat a jak to má dělat. Bude vědět, že jeho zákazník se nepřijde jen nechat ostříhat nebo nabarvit, ale chce odejít se zážitkem, splněným očekávaním a emocí. A přesně to nabídneme i my kadeřníkům,“ přibližuje majitelka agentury Lenka Halásová.
„Trendy ze zahraničí představí Chrystofer Benson, artistic director Matrixu, vícenásobný vítěz mezinárodních soutěží a letošní vítěz North American Hair Awards jako hair colourist of the year. Chceme, aby měl každý možnost aspoň chvíli těsně spolupracovat na účesu právě s Chrysem. Kromě toho se bude Chrys podílet na tvorbě obsahu galashow, kterou si vzala pod taktovku opět agentura Extroverts,“ dodává Martina Muroňová, education manager značky Matrix.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
