Americká kadeřnická značka Matrix společnosti L’Oréal se po dvou letech rozhodla připravit pro své kadeřníky opět větší festival. Ve vypsaném tendru obhájila vítězství agentura Extroverts, která organizovala Matrix Festival v roce 2017. Extroverts se tak po dubnovém eventu pro Kérastase začínají věnovat další, ještě větší kadeřnické akci. Ta se uskuteční v říjnu, v luxusním resortu X Bionic Sphere.
Agentura v tendru nabídla koncept založení na zážitku, na emocích. „Každý účastník bude mít na akci možnost projít si celým procesem kadeřnicke služby a aktivit na to napojených, aby odcházel s pocitem, že ví co má dělat a jak to má dělat. Bude vědět, že jeho zákazník se nepřijde jen nechat ostříhat nebo nabarvit, ale chce odejít se zážitkem, splněným očekávaním a emocí. A přesně to nabídneme i my kadeřníkům,“ přibližuje majitelka agentury Lenka Halásová.
„Trendy ze zahraničí představí Chrystofer Benson, artistic director Matrixu, vícenásobný vítěz mezinárodních soutěží a letošní vítěz North American Hair Awards jako hair colourist of the year. Chceme, aby měl každý možnost aspoň chvíli těsně spolupracovat na účesu právě s Chrysem. Kromě toho se bude Chrys podílet na tvorbě obsahu galashow, kterou si vzala pod taktovku opět agentura Extroverts,“ dodává Martina Muroňová, education manager značky Matrix.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
