Fáborský a Knirschová prodali veletrh Reshoper firmě Shoptet

Akce zaměřená na e-commerce mění po třech ročnících majitele. Má se konat i v zahraničí.

Reshoper

Veletrh Reshoper má za sebou tři ročníky

Veletrh a konference se zaměřením na e-commerce Reshoper mění vlastníka. Pořádající brněnskou firmu Reshoper, kterou vlastnili dosavadní organizátoři, tedy Jindřich Fáborský (60 %) a zakladatelka akce Eva Knirschová (40 %), kupuje společnost Shoptet, provozovatel stejnojmenné přední tuzemské platformy pro e-shopy. Cenu žádná ze stran nezveřejnila. Shoptet ze 70 % vlastní společnost Impulse Capital Ondřeje Tomka, zbylých 30 % drží jeho zakladatel a donedávna ředitel Miroslav Uďan.

„Reshoper dlouhodobě vnímáme jako nejlepší e-commerce akci v Česku a jsme rádi, že bude nově vznikat pod našimi křídly. Věříme také, že je to koncept, který si zaslouží společně s námi jít na zahraniční trhy,“ avizuje ředitel Shoptetu Samuel Huba expanzi eventu na další trhy, kde sama působí. „Naším cílem je z Reshoperu postupně vybudovat největší středoevropskou e-commerce konferenci,“ prohlásil Huba.

„Když jsme začali prodej veletrhu plánovat, Shoptet byl prvním potenciálním partnerem, kterého jsme měli v hlavě. Mám radost, že jsme se poměrně rychle domluvili a věřím, že firma takové velikosti dokáže posunout veletrh ještě o úroveň výše,“ doplňuje zakladatelka a dosavadní organizátorka Eva Knirschová.

Chystá se čtvrtý ročník

Reshoperu se dosud účastnily čtyři tisícovky odborníků, provozovatelů e-shopů a potenciálních nových podnikatelů v e-commerce. Každoročně se potkávali na výstavišti v pražských Letňanech, aby společně hledali cesty, jak zvýšit zisky z online prodeje, vytvářet lepší marketingové kampaně a zefektivnit procesy v e-shopech. Akce má za sebou tři ročníky, čtvrtý se chystá na 13. dubna 2022, opět v areálu PVA Expo v Letňanech.

Dosavadní majitelé mají u organizace akce zůstat. Aktuálně se podílejí na přípravě nadcházejícího ročníku a budou se také projektově podílet na expanzi Reshoperu na další trhy.

Shoptet slibuje, že zachová nezávislost odborníků i vystavovatelů. „Naším cílem není měnit věci, které fungují, a návštěvníci díky nim mají Reshoper rádi. Budeme se ale snažit posunout akci zase o krůček dál, protože bychom rádi oslovili nové klienty a rozšířili povědomí o veletrhu i mimo už tradiční účastníky,“ uvedl marketingový ředitel Shoptetu Radek Hudák.