Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Face Up Media buduje síť interaktivních reklamních nosičů

Interaktivní displej od Face Up Media

Interaktivní displej od Face Up Media

Interaktivní displej od Face Up Media

Interaktivní displej od Face Up Media

Agentura Face Up Media přináší na trh multimediální interaktivní nosič reklamy, dotykové obrazovky s vysokým rozlišení obrazu (HD), které díky integrované kameře umožňují využití augmentované (rozšířené) reality a její přesné zacílení na konkrétního uživatele. Pilotní provoz probíhá v obchodním centru Letňany. Od února 2013 budou nosiče umístěny v dalších nákupních centrech.

Kamera snímá kolemjdoucí a okamžitě je vyhodnocuje – dokáže rozeznat, zda zabírá ženy či muže, jaké pohlaví převládá ve skupině lidí a v jakém věku přibližně skupina je. Po okamžitém vyhodnocení přesně zacílí reklamu. Tou mohou být krátké pasivní reklamní spoty, mikrostránky nebo speciální aplikace vedoucí k interakci. Uživatel se může zapojit do soutěží a výsledky sdílet na sociálních sítích. Digitální nosič též lze propojit s mobilním telefonem uživatele přes Bluetooth nebo SMS.

Digitální nosiče také poskytují statistiky - od počtu zhlédnutí reklamy přes počet odvysílaných spotů, demografickou skupinu, počet kliků nebo dotyků na jednotlivé reklamní spoty.

„Prostřednictvím nosičů komunikují společnosti Kraft Foods, Tesco, T-Mobile nebo Kia,“ uvedl Tomáš Malíř, výkonný ředitel Face Up Media. Nosiče v nákupních centrech mají obsahovat i interaktivní mapu s navigací a informacemi o nákupním centru.