Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Face Up rozšíří záběr, nově zajistí online i offline

Agentura Face Up přichází od září s novou nabídkou produktů, kterou podpoří novým logem a novým claimem. To znázorňuje světelný vypínač s označením on/off. Jedná se o zkratky rožšířené nabídky komunikačních služeb v prostředí online i offline, jde o kreativní narážku na anglické výrazy on a off pro zapnutí a vypnutí. Logo je doplněno claimem On/Off Agency.

Nové logo agentury Face Up

Nové logo agentury Face Up

Mezi nově nabízené produkty patří tvorba webů, které agentura staví na vlastním CMS, dál online marketing společně se správou sociálních sítí, výroba firemních magazínů, content marketing, reklama a PR. Tyto nové produkty rozšíří stávající nabídku vlastní sítě médií a speciálních projektů na klíč. Face Up má teď v týmu celkem 23 lidí, rozrostla se z původních 12 lidí. Nárůst je spojen s těmi, kteří začali odbavovat zakázky interně – konkrétně grafici, šéfredaktoři, PR specialist, obchodní pozice a digitální tým.

„Nabídkou nových produktů se snažíme uspokojit poptávku od stávajících klientů a samozřejmě i udržet krok s trhem, kde se stále větší část klientských rozpočtů rozpouští v online aktivitách. Vybudování zázemí a týmu, který dokáže inhouse vyrobit všechny nově nabízené produkty, trvalo celý rok a nyní přicházíme na trh nejen s komplexní nabídkou služeb, ale hlavně s týmem plným profesionálů napříč všemi obory. Od marketingu a reklamy přes redakční práci až po tvorbu webů,“ slibuje Božena Hlaváčová, generální ředitelka agentury Face Up.

Božena Hlaváčová, generální ředitelka agentury Face Up

Božena Hlaváčová, generální ředitelka agentury Face Up

Agenturu Face Up podle oficiálních záznamů vlastní prostřednictvím firmy AdCom Group Petr Věšín. Dosud především disponovala především vlastní sítí reklamních nosičů, loni se rozšířila o tým divize Klientských titulů z vydavatelství Mladá fronta. Doplněním digitální sekce nakročila k fullservisu.