Pražská agentura Face Up ze skupiny AdCom Group Petra Věšína přijala Michala Majnuše, dosavadního ředitele PR srovnávače letenek Kiwi.com. Agentura, kterou řídí Jan Boleslavský, má jako dlouhodobou strategii orientovat se víc na digitál. Majnuš má pomoci právě k novým zakázkám založeným na budování značek v online prostředí, a to online marketingem s důrazem na výkonnostní PR zaměřené na linkbuilding a SEO.
„Michalovým úkolem je takové klienty najít a spolu s nimi pracovat na nových postupech v této oblasti,“ uvedl ředitel Boleslavský. „První měsíce mé práce se ponesou ve znamení konsolidace a rozvoje týmu,“ přiblížil Majnuš. V onlinu se zatím Face Up věnuje webdesignu postavenému na platformě Kentico a na navázané komunikační služby.
Face Up na českém trhu začínala v roce 1993 jako mediální agentura, měnit svou nabídku směrem k digitálu začala koncem předloňského roku 2015. Definitivně se proměna v digitální agenturu uzavřela loni na jaře 2016 s příchodem ředitele Boleslavského. Ten do týmu postupně přivedl IT manažera Petra Mlynárčika a bývalého kreativního ředitele agentury Wunderman Luďka Kováče.